lördag 17 oktober 2009

Jag heter Eva-Marie Åhrlin och är 32 år. Har en dotter på 6 år och och är gift med kärleken i mitt liv. I den här bloggen så tänkte jag att jag skulle skriva om mat och bak som är ett väldigt stort intresse för mig. Älskar att laga och äta mat, även med ett gott vin till. Till de stora favoriterna hör ost, pasta, pizza, goda röror och både enkla och avancerade maträtter till. Vi bjuder ofta hem våra vänner på middag, ju fler desto roligare. I övrigt tycker jag om att resa, då även där maten och dryckerna står i centrum, är gärna ute med våra två hundar Nalle och Fia, läser, och följer olika matsidor.

Här ska jag iallafall både bjuda på goda rätter med mycket bilder och hoppas att jag kan inspirera till roligare matlagning på en helt vanlig familjs nivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar